Известие

Collapse
No announcement yet.

След смяна на серво.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • След смяна на серво.....

    След смяна на сервото почнаха да се появяват някакви аномалии:
    Стоповете започнаха да светят постоянно чека за изгоряла крушка също въпреки че няма изгорели крушки.
    Круиз контрола спря да работи
    Компа показва че позицията на педала на съединителя е постоянно натиснат,може би е свързано с по-горния проблем.
    При скорост по голяма от 60км/ч се изключва VDC-то.
    Може би не е свързано но вчера смених Помпа за високо налягане а днес ще оставя колата за смана на гарнитура на главата.Та понеже колата работи на 4,5 цилиндъра да не би някой от изброените проблеми да е свързан с вибрациите по цялата кола?

    П.П:Голям карък ме гони последно време с тая кола,едно оправя друго излиза.
    П.П2:Някой беше написал в подписа си :За какво ти е любовница след като имаш 156-ца?Определено любовницата ми излиза по евтино

    Поздрави!
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

  • #2
    Струва ми се, че всички симптоми, като изключим това с индикацията за изгоряла крушка са свързани със стоп машинката на педала на спирачката. Огледай внимателно да не би при смяната на сервото нещо с позицията на педала да не е както трябва или да не сте прекъснали или окъсили някой проводник към машинката. Огледай също така и тази на педала на съединителя, щом я съобщава диагностиката.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      мда,като се върне от сервиза това ще са нещата които ще проверя.
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от AttilaSL Покажи съобщение
        След смяна на сервото почнаха да се появяват някакви аномалии:
        Стоповете започнаха да светят постоянно чека за изгоряла крушка също въпреки че няма изгорели крушки.
        Круиз контрола спря да работи
        Компа показва че позицията на педала на съединителя е постоянно натиснат,може би е свързано с по-горния проблем.
        При скорост по голяма от 60км/ч се изключва VDC-то.
        Може би не е свързано но вчера смених Помпа за високо налягане а днес ще оставя колата за смана на гарнитура на главата.Та понеже колата работи на 4,5 цилиндъра да не би някой от изброените проблеми да е свързан с вибрациите по цялата кола?

        П.П:Голям карък ме гони последно време с тая кола,едно оправя друго излиза.
        П.П2:Някой беше написал в подписа си :За какво ти е любовница след като имаш 156-ца?Определено любовницата ми излиза по евтино

        Поздрави!
        Не са ти регулирали "машинките" на педалите колега.
        Постоянно светят стоповете - машинката е далече от педала и контакта и е постоянно затворен. Явно така е и при съединителя. В тази ситуация круиза няма да се активира посмъртно.
        В общи линии всичко идва от там, като вероятно някоя от крушките е с лоша маса.
        Другите проблеми нямат отношение.
        Успех с ремонтите.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Е те как се регулират?Сам си смених сервото.
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

          Comment


          • #6
            Огледай внимателно да не си прищипал някой кабел спрямо шаси, докато си сменял сервото.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от AttilaSL Покажи съобщение
              Е те как се регулират?Сам си смених сервото.
              Навеждаш се отдолу при педалите и с леко завъртане местиш напред машинките да опрат в педалите.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment

              Working...
              X